Yumurpiyat Tarihçesi

Trouw Nutrition Türkiye tarafından 1998 yılından itibaren organize edilen Yumurpiyat, kanatlı sektöründeki tüm kuruluşları bir araya getirerek, sektörün sorunlarını tartışmaya zemin hazırlayan sektörel bir organizasyon olmuştur.

Yumurpiyat adı, yumurta, piliç, olimpiyat sözcüklerinden esinlenerek oluşturulmuştur. Amacı, hedef ortaklığı fikrinin, sektör ortaklığı bilincine dönüştürülmesidir.

Yumurpiyat bilimsel platformlar ve eğlenceli oyunlardan oluşur:

Bilimsel platformda paneller, konferanslar, yayın ve fuar aktiviteleri yer alır. Geçmiş yıllarda bu panel ve konferanslarda; Sektör Derneklerinin Etkinliği, Yumurta ve Beyaz Etin Sağlığımız İçindeki Önemi, Küresel Ekonomik Kriz, Sürdürülebilirlik, Biyogüvenlik, Tarım Politikaları, Ham Madde Tedariğinde Sıkıntılar ve Alternatif Çözümler, Sosyal Medya ve İnovasyon konularında bilim adamları, dernek temsilcileri, sektörümüz yönetici ve iş adamları görüşlerini aktarmış, karşılıklı görüş alış verişinde bulunmuşlardır.

Olimpiyatlardan esinlenerek düzenlenen oyun kısmında, takımlar eğlenceli ve heyecanlı bir dizi oyunda birbirleri ile kıyasıya yarışıp, birbirine rakip firmaların yöneticileri aynı takımda sektör ortaklığı bilinci içinde kazanmak için stratejiler geliştirmiştir.

Sosyal ve bilimsel etkinlikler yumağı olan Yumurpiyat, sektör ortaklarının bir araya gelerek bir yandan bilgi alışverişinde bulundukları, diğer yandan birbirinden güzel aktivitelerle hoşça vakit geçirdikleri sektöre mal olmuş ve gelenekselleşmiş bir organizasyondur.